Ana Pascu Bungău a intrat în echipa noastră în 2015, mai mult din întâmplare decât voit. Dar așa se întâmplă cu oamenii faini: dai de ei când te aștepți mai puțin.
Hai să o cunoaștem pe Ana și să vezi și tu de ce spunem că-i faină.
De la advertising la managementul proceselor interne
Ana a studiat în UK, la Birmingham City University, unde a obținut o diplomă în Advertising. Și deși nu are studii de specialitate, știe mai multe decât ar trebui despre contabilitate, finanțe, administrarea afacerilor și procesele de producție.
Acum vă veți gândi că Ana este Marketing Manager aici la noi, și nu ați fi departe de adevăr.
Ana se ocupă direct de managementul proiectelor de marketing și administrarea produselor pe website. Tot ea e omul care face ordine în felul în care administrăm afacerea, creează sisteme pentru diferite activități interne și se asigură că ne atingem obiectivele în fiecare an.
Tot la Ana mergem ori de câte ori avem o întrebare sau ori de câte ori trebuie să contactăm pe cineva din afara companiei pentru informații suplimentare.
Adică face 15% business management, 45% website admin și cam 40% marketing manager. Da, dă 100% pentru Camp Technical Solutions!
Când vorbește despre prezența online a Camp Technical Solutions, Ana e printre primii oameni care ne susțin platforma. „Când am ajuns la facultate am descoperit pentru prima oară internetul așa cum îl știu cei care lucrează în marketing și advertising,” spune Ana Pascu Bungău. „Revenind în țară, am observat că avem un drum lung până să-i ajungem, dar datorită proiectelor precum CTS reușim să ne aliniem la standarde internaționale de branding și digital marketing. Suntem – dacă bine știu – singura platformă din România care oferă informații complete despre alpinismul utilitar în domeniul B2B (business to business).”
Un eveniment memorabil de când face parte din echipa CTS?
„Ar fi greu să aleg ceva, pentru că aici simt că am parte de provocări dintre cele mai variate,” zâmbește Ana.
- Fiecare zi e o provocare
„Cu toate acestea, dacă ar fi să aleg, cred că aș alege faptul că jonglez cu proiecte diferite din arii diferite ale companiei. Mă ocup de administrare, marketing și ecommerce. Pentru mine, fiecare zi e o provocare. Și mie-mi plac provocările de genul acesta.”
- Organizarea Camp Technical Testing CAMP
Un alt moment important a fost organizarea primului eveniment aniversar Camp Technical Solutions. Ana își amintește că CTTC (Camp Technical Testing CAMP) urma să aibă loc în aprilie, însă munca de organizare a început efectiv abia la mijlocul lui februarie. „A fost un timp relativ scurt, dar mă bucur că am reușit să ne mobilizăm cu toții și până la urmă am avut parte de un eveniment plăcut în compania clienților noștri.”
„A fost prima dată când pot să spun că m-am implicat 110% în ceva. A fost evenimentul acesta. Practic, atunci ne-am dat seama, și eu și Andrei, că vrem să lucrăm împreună,” concluzionează Ana.
Lansarea platformei online CTS a fost un alt eveniment demn de luat în seamă pentru companie. „Ne permite să comunicăm cu clienții și potențialii clienți într-un mod cu totul nou. Putem să ne prezentăm produsele, dar mai mult decât atât, prezența online ne permite să ne apropiem de oameni. Cu toate că suntem în domeniul B2B, noi întotdeauna vom lucra cu oameni, nu cu afaceri,” subliniază Ana.
În plus, consideră că un website te ajută să îți înțelegi mult mai bine clienții. „Te folosești de statistici, de date – ele îți indică exact ce vor oamenii de la tine. Tot ce trebuie să faci tu apoi este să le oferi ceea ce ei au nevoie. Suntem online, și e cea mai bună decizie pe care am fi putut să o facem pentru creșterea CTS.”
Ți-a plăcut acest articol?
Dacă vrei să rămâi la curent cu ultimele noutăți, te invităm să ne urmărești pe pagina de Facebook.